niedziela, 6 listopada 2011

Dungeon Raid Lite

Ok, wciągnąłem się. Mam straszne podejrzenia, że gry się nie da "przejść", ani jest "zmanchkinić", bo w pewnym momencie zaczynają wyskakiwać same czaszki, a mieczy brak. Jak można jednym nowym mieczem zabić 3 nowe czaszki, kiedy potrzeba do tego 3 mieczy? Developerzy gry nie są fair! Screwed the probabilites in the wrong direction!

My best Hard char (killed by twisted probabilities ;(

Char lvl
base damage
weapon damage
armor
Def per shield
Health per potion
HP
Additional
Skills
Turns
XP
GP
UP
Score
15
+13
+12
10
10
6
125
4 regeneration
+0,5 gold per coin,
+1,0 upgrade per shield
1 blunting damage
Explosive Armor
Double Damage
<Decrepify>
Exorcise
406
1478
2023
1028
5335

Ocena: 9/10

1 komentarz:

  1. Faktycznie, przejść się nie da. W końcu dociera się do momentu, gdy rozwój jest za wolny w stosunku do rosnącej mocy przeciwników. I nagle hop-siup mamy całą planszę wrogów, z czego trzy to specjale. Mój rekord to 185 poziom, ale grałem tylko na normalu. Gram w wersję full (z klasami i featami klasowymi) i taki wynik wykręciłem... niziołkiem raiderem. Imagine that!

    OdpowiedzUsuń